16-Pouzdanost izvora informacija.Medijska pismenost. Preuzimanje sadržaja sa veb-a snimanjem veb stranice, kopiranjem sadržaja sa veb stranice, preuzimanjem datoteka.

  1. Pouzdanost izvora informacija
  2. Medijska pismenost
  3. Preuzimanje sadržaja sa Web-a
  4. Kopiranje sadržaja Web stranica
  5. Preuzimanje datoteka

Pouzdanost izvora informacija

U vreme savremene tehnologije i prostora da svako može da se izrazi na internetu i postavi svoje sadržaje koji mogu da budu dobronamerni i tačni i zlonamerni i potpuno netačni korisnici ovakvog izvora informisanja moraju da znaju sledeće:
  • Svaku informaciju prihvaraju tako da je nekoliko puta proveravaju pa tek onda usvoje
  • Proverava se izvor informacije
  • Praverava se tačnost informacije
  • Proverava se uzrok događaja
Ukoliko se informacije ne proveravaju lako svi lakoverni mogu da budu izmanipulisani i prevareni bilo u smislu ubeđenja ili neke zlonamerne koristi onoga ko je plasirao laž.
Svi prevareni mogu da izgube
  • Materjalne vrednosti (tipa novaca ili druge dragocenosti) ,
  • Moralne vrednosti spadaju u najgori onlik prevara jer na takav način kada vas ubede u laž i vi slepo verujete u to onda gubite i moralne i materijalne vrednosti.
Tako da internet jese mesto dostupmo sa mnogo informacija koje mogu da koriste ali korisnici moraju da znaju da postoji i tamna stana svega pa tako i prevare i različiti oblici manipulacija jesu sastavni deo svakodnevnice.

Medijska pismenost

Podrazumeva poznavanje primena medijuma za sticanje znanja. Redovno informisanje i učenje do kraja života ( "učenje u prolazu" ) jesu sastavni deo savremenog života jer isključenost iz medijskih tokova podrazumeva zaostajanje korisnika tehnoloških dostignuća.

Prost primer. kupiš novi mobilni telefon prvih nekoloko dana teško se snalaziš sa opcijama ali traganjem i istraživanjem opcija stičeš znanja o primeni tog uređaja. Tako je i slično za složenijim uređajima koji nas okružuju. Proizvođači tehničkih sredstava trude se da korisnicima na što logičniji i očigledniji način daju načine primene tih sredsatav kako bi se ona redovno koristila.

Naravno, i druge vrste znanja stiču se prvenstveno na osnovu interesovanja onih koji žele da nauče ta znanja , zatim na osnovu dostupnih činjenica i sredstava za učenje i naravno predavača koji Vam daju šansu da steknete savremena znanja.

Pa tako ne dozvolite da budete medijski nepismeni.

 

>>> Pogledaj video prezentacije >>>

>>  Preuzimanje sadržaja sa Web-a i preuzimanje datoteke
>>  Snimanje Web stranice i pregled pre štampe

English French German Italian Russian

  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou
  • Slajder Shou